Sıkça Sorulan Sorular

01Money Bonus, tüm Migros ve grup marketlerinde kullanılabilecek mi?
Evet, Money Bonus ile tüm Migros, 5M Migros, Migros Jet, Sanal Market ve Macrocenter mağazalarında kazançlı alışveriş yapabilirsiniz.
02Money Bonus, tüm Migros ve grup marketlerinin dışında da kullanılabilecek mi?
Evet, çünkü Money Bonus'unuz aynı zamanda bir Bonus Card'dır.
04Money Bonus'un süresi bittiğinde kazanılan Money puanlar silinecek mi?
Money Bonus'unuz ile biriktirdiğiniz Money puanlarınızın kullanılmayan kısmı kartınızın kullanım süresinden bağımsız olarak her yıl sonunda silinecektir.
05Money Bonus ile biriktirilen bonus, Migros ve grup mağazalarında kullanılabilecek mi?
Evet, Migros ve grup mağazalarında hem biriktirdiğiniz Money puanlarınızı hem de bonusunuzu kullanarak bedava alışveriş yapabilirsiniz.
06Toplam Money puanlarımızı nereden takip edebiliriz?
Money Bonus ile biriktirdiğiniz Money puanlarınızı İnternet Şubesi'nden, 444 0 333 Alo Garanti'den, Migros'larda kiosklardan, ekstrenizden ve Migros grup mağazalarında alışveriş sırasında POS'lardan takip edebilirsiniz.
07Money puanların TL karşılığı nedir?
Money Bonus'unuz ile biriktirdiğiniz 1 Money, 1 TL'ye eşittir.
08Alışveriş esnasında hem Money Club Kart'ın hem de Money Bonus'un yanımızda olması gerekiyor mu?
Hayır, Money Bonus'unuzun yanında olması ve kartınızı alışveriş öncesinde kasiyere vermeniz yeterlidir. Çünkü Money Bonus tüm Money Club Kart özelliklerini barındırır.
09Kasada ödeme yaparken hem Money Bonus'u hem de Money Club Kart'ı gösterirsem iki taraftan da indirim ya da puan kazanır mıyım?
Hayır, Money Club Kart'ınızı göstermeniz durumunda Money Bonus'a özel indirimlerden faydalanamazsınız .
10Money Bonus'umuz yanımızda değil, Money Club Kart kullandık ve puan kazandık. Bu puanlar Money puana çevrilir mi?
Kioskta böyle bir uygulamamız yok. Müşterimiz Migros mağaza danışmalarına başvurarak veya 444 10 44 Migros Müşteri memnuniyeti hattını arayarak Money Club Kart ve Money Bonus'unu aynı hesapta birleştirirse, Money Club Kartı ile Migros mağazalarında kazandığı puanları, Money Bonus'u ile kiokstan çek olarak basabilir.
11Money çekleri nasıl kazanılır ve nasıl kullanılır?
Money çekleri belli dönemlerde yapılan kampanyalar ile kartınıza yüklenir ve kullanımı kampanya koşulları ile belirlenir.
12Money çekleri ile istediğimiz ürünü alabilir miyiz?
Money çekleriniz ile kampanya koşulları dahilinde istediğiniz her ürünü satın alabilirsiniz.
13Money Bonus kampanyalarına nerelerden ulaşılabilecek?
Money Bonus'a özel kampanyaları; mağaza içi duyurumlardan, insertlerden ve internet sitemizden takip edebilirsiniz.
14Bedava alışveriş kazandığımızda, o an tüm alışverişimiz mi bedava olacak? Yoksa sınırlama olacak mı?
Bedava alışveriş tutarınız, kazandığınız anda kasiyer tarafından size bildirilecek.
15Money Bonus'umun ekstresinde kazandığım tüm ayrıcalıkları görebilecek miyim?
Money Bonus'unuzun ekstresinden kazandığınız Money puanları, bonusu, indirim toplamını, Money çeklerinizin son kullanma tarihi en yakın olan 5 tanesini ve bedava alışverişlerinizi takip edebilirsiniz.
16Money Bonus'umun ek kartları Money Bonus'a sunulan fırsatlardan yararlanabilecek mi?
Evet, ek kartınız ile de indirimlerden faydalanabilecek, Money puan biriktirebilecek ve bedava sürpriz alışveriş kazanabileceksiniz. Fakat asıl kart ile ek kart arasında Money transferi yapılamayacaktır.
17Kurye kartımı adresimde bana ulaştıramadığından not bırakmış. Nottaki referans numarası ile kartımın nerde olduğunu nasıl öğrenebilirim?
Aktif kurye tarafından bırakılan not için www.aktif.com adresinden not üzerinde belirtilen referans numarasını girerek görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca Kurye net için 444 93 93 nolu, Aktif kurye için 444 0 327 nolu telefondan referans no ile bilgi alabilir, kuryenin kartınızı randevulu teslimini sağlayabilirsiniz.
18Kuryeden iletilen referans numarasına ait kartım bana teslim edilemediğinden bankaya iade olmuş, kartımı tekrar nasıl alabilirim?
444 0 333 Alo Garanti'yi arayarak yeni bir adrese veya mevcut adresinize kartınızın tekrar gönderilmesini talep edebilirsiniz.
19Kartımı teslim aldığımda kullanıma ne zaman açılacak?
Kartınız güvenliğiniz nedeni ile kullanıma kapalı gönderilir. Kartınızı teslim aldığınıza dair bilgi kuryeden tarafımıza iletildiğinde kartınız otomatik olarak kullanıma açılır. Kartınızı hemen kullanıma açmak için ise kartınız size ulaştığında şifre almanız gerekmektedir. Şifrenizi Garanti internet Şubesinden, 444 0 333 Alo Garanti’den sırasıyla 1 ve 2’yi tuşlayarak veya SIFRE yazıp, kartınızın son 6 hanesi, anne kızlık soyadınızın ilk 2 harfini, kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun ilk 2 hanesini aralarında boşluk bırakıp 3340'a göndererek alabilirsiniz. Belirlenen şifreniz ilk alışveriş işleminde kartınıza yüklenecektir.
19Kredi kartlarımın limitini arttırmak istiyorum. Nasıl başvurabilirim?
Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızdan, ARTIR, İSTENİLEN LİMİT, KART SON 6 HANE ,AYLIK NET GELİR bilgisini aralarında birer boşluk bırakarak 3340'a, yurt dışından talepte bulunmak için 3340 yerine 0532 752 33 40'a sms gönderebilirsiniz. (Örnek: ARTIR 2000 353010 5000)
Limit artış talebinizi limitini arttırmak istediğiniz asıl kart ile Paramatik'lerden "LİMİT İŞLEMLERİ" adımından yapabilir ve aynı adımdan periyodik limit artışı onayı da verebilirsiniz veya size en yakın Garanti Bankası şubelerinden yapabilirsiniz.
Limit artış talebiniz, taleplerin geliş sırasına göre en kısa süre içerisinde değerlendirilmektedir. Her iki seçenek için de limit artış talebinizin sonucunu ekstrenizden takip edebilir veya 444 0 333 Alo Garanti'den öğrenebilirsiniz.
20Hangi yasa kapsamında internetten harcama için talimat vermem gerekiyor?
27/10/2016 tarihinde Banka ve Kredi Kartı yasası düzenlemeleri kapsamında yayımlanan yasa kapsamında, kredi kartları ve banka kartları için internetten harcama yapabilmek için talimat verilmesi gerekmektedir.
21Kredi kartlarım ile internetten harcamaya devam edebilmek için, hangi kanallardan talimat verebilirim?
Yasa gereği, kartlarınız ile internette harcama yapmaya devam edebilmek için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar aşağıdaki kanallardan talimat vermeniz gerekmektedir:
  • 444 0 333 Alo Garanti
  • Şubeler
  • BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş)
  • SMS ile ONAY yazıp kart son 6 haneyi 3340’a göndererek talimat verebilirsiniz.
2217 Ağustos 2017 tarihine kadar internetten harcama yapmaya devam edebilecek miyim?
Mevcutta, kartlarınız internet harcamalarına açık ise, 17 Ağustos tarihine kadar değişiklik yapmadığınız taktirde internet üzerinden alışveriş yapabilirsiniz. 17 Ağustos’a kadar talimat vermemeniz durumunda, ilgili kartlarınızı 17 Ağustos tarihinde internet harcamalarına kapatılacaktır.
2317 Ağustos’a kadar talimat vermediğim durumda ne olur?
Talimat vermemeniz durumunda kartınız 17 Ağustos 2017 tarihine kadar internet harcamalarına açık kalır, 17 Ağustos’tan sonra ise internet harcamalarına otomatik olarak kapatılır. Internetten harcama yapabilmek için tercihlerinizi değiştirmeniz gerekir.
24Kartlarımın internetten harcama yapma özelliğini hangi kanallardan değiştirebilirim?
Dilediğiniz zaman, kartlarınızın internetten harcama özelliğini aşağıdaki kanallardan değiştirebilirsiniz:
  • 444 0 333 Alo Garanti
  • Şubeler
  • BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş)
  • Garanti Cep (Hesaplar ve Ürünler > Kartlar > Tercihini değiştirmek istediğiniz kart > İnternet üzerinden alışveriş) Garanti Internet (Kart > Tercihini değiştirmek istediğiniz kart > Kart Bilgileri > Güvenlik Bilgileri > Internetten Alışveriş)
25Paracard’ım için de internetten harcama yapmaya devam edebilmek için talimat vermem gerekiyor mu?
Yasa kapsamında Paracard’ınız için de 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermeniz gerekmektedir. Aşağıdaki kanallardan, talimat verebilirsiniz:
  • 444 0 333 Alo Garanti
  • Şubeler
  • BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş)
  • SMS ile AÇIK yazıp kart son 6 haneyi 3340’a göndererek talimat verebilirsiniz.
26Sanal kartlarım için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermem gerekir mi?
Hayır, sanal kartlarınız için bir talimat vermenize gerek bulunmamaktadır.
27Ek kartlarım için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermem gerekir mi?
Evet ek kartlarınız için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermeniz gerekmektedir.
28Kartımın yurtdışı alışverişlerine açık kalması için de bir talimat vermem gerekli mi?
Hayır, ilgili yasa kapsamında kartınızın sadece internet harcamaları için talimat vermeniz gerekmektedir.